Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace, Google Adsense
Úvod > Fórum > Ostatní > Nakupování přes internet a v kamenných obchodech

Nakupování přes internet a v kamenných obchodech

15.11.2011 16:41
ověřen

Ahoj holky, kde raději nakupujete? Já jsem loni řešila skoro všechny dárky přes net, letos je to zatím tak půl na půl. Ale teď jsem objednávala něco malé, došla půlka a ještě potřebuju něco vyreklamovat. Psala jsem maily, neodpovídají. Volala jsem, neberou telefony:-( Už začínám být docela naštvaná. Jak by jste to řešily? Naštěstí jsem neplatila dopředu, takže to, co nedošlo, zaplacené nemám, ale tu reklamaci snad ani nevyřídím:-(

15.11.2011 16:48
moderátorověřen

Něco nakupujeme v kamenných obchodech a něco přes net. Každopádně se snažím vybírat stránky, kde není nutná platba dopředu. Prostě jim v tomhle moc nevěřím. Upřednostňuju zboží na dobírku. Zrovna včera jsem objednávala Adamovi dárek. Spíš mám problém, že nikdy nevím, co koupit. Takže pak je lepší kamenný obchod, který prostě procourám a třeba mě něco napadne.

15.11.2011 16:58
ověřen
Dana:15.11.2011 16:48

Něco nakupujeme v kamenných obchodech a něco přes net. Každopádně se snažím vybírat stránky, kde není nutná platba dopředu. Prostě jim v tomhle moc nevěřím. Upřednostňuju zboží na dobírku. Zrovna včera jsem objednávala Adamovi dárek. Spíš mám problém, že nikdy nevím, co koupit. Takže pak je lepší kamenný obchod, který prostě procourám a třeba mě něco napadne.

Nevadí mi nakupovat přes internet ale spíše kde jsou dobré recenze.

15.11.2011 18:13
ověřen

jak co, například, teď jsem kupovala tu domácí pekárnu přes net, a zatím v poho, taky mobilní telefony i notebook přes net, ale jak tu píší holky, taky nakupuji jen tam, kde je to na dobírku, peníze předem též neposílám

15.11.2011 18:39
ověřen
Vladka:15.11.2011 18:13

jak co, například, teď jsem kupovala tu domácí pekárnu přes net, a zatím v poho, taky mobilní telefony i notebook přes net, ale jak tu píší holky, taky nakupuji jen tam, kde je to na dobírku, peníze předem též neposílám

Ani já ne
15.11.2011 18:40
ověřen
Vladka:15.11.2011 18:13

jak co, například, teď jsem kupovala tu domácí pekárnu přes net, a zatím v poho, taky mobilní telefony i notebook přes net, ale jak tu píší holky, taky nakupuji jen tam, kde je to na dobírku, peníze předem též neposílám

A jakou máš pekárnu taky jí sháním
15.11.2011 19:23
ověřen
Kristýna:15.11.2011 18:39

Ani já ne

Já to taky měla na dobírku, akorát ta reklamace mě štve, ale tak není to nic strašného...ale komunikace by být měla. Sama jsem v internetovém obchodě dělala, takže vím, že je občas moc práce, ale přes to jsem vždy všechno vyřizovala.

15.11.2011 19:27
ověřen
Kristýna:15.11.2011 18:40

A jakou máš pekárnu taky jí sháním

Eta 7149 90010 Delicca :-)
15.11.2011 19:34
ověřen
Vladka:15.11.2011 19:27

Eta 7149 90010 Delicca :-)

Ta je krásná
15.11.2011 20:00
ověřen

hodně nakupuju spíš drobnosti.

Koupila jsem jednou letadlo za 3 tis. k narozkám, no a nějako nelítalo. No a reklamace zdlouhavá.

15.11.2011 20:47
ověřen
Jana:15.11.2011 16:41

Ahoj holky, kde raději nakupujete? Já jsem loni řešila skoro všechny dárky přes net, letos je to zatím tak půl na půl. Ale teď jsem objednávala něco malé, došla půlka a ještě potřebuju něco vyreklamovat. Psala jsem maily, neodpovídají. Volala jsem, neberou telefony:-( Už začínám být docela naštvaná. Jak by jste to řešily? Naštěstí jsem neplatila dopředu, takže to, co nedošlo, zaplacené nemám, ale tu reklamaci snad ani nevyřídím:-(

Já nakupuji jak na netu , tak v kamenákách ..

Občas mě zklamou všude :-( Já mám asi pecha ... Urguješ je i přes email ?

Těsně před Vánoci bude ještě hůř a počkejte , co zase bude dělat pošta :-(

Ufff

15.11.2011 20:59
ověřen
Tina:15.11.2011 20:47

Já nakupuji jak na netu , tak v kamenákách ..

Občas mě zklamou všude :-( Já mám asi pecha ... Urguješ je i přes email ?

Těsně před Vánoci bude ještě hůř a počkejte , co zase bude dělat pošta :-(

Ufff

Jasně, posílala jsem maily, první cca. před týdnem, pak jsem to ještě přeposílala, volala jsem několikrát, ale telefon buď neberou nebo je vypnutý:-(

15.11.2011 21:26
ověřen

Záleží jak co. Oblečení si raději zkouším v obchodech. Nemám v oku, co mi padne. Při nakupování po netu jsem se někdy také zmýlila ve velikosti, ačkoli jsem se řídila tabulkou velikostí. Co se týká věcí, které někde vidím a dají se koupit přes internet levněji, tak neváhám. Přes net jsem koupila například varnou konvici nebo žehličku a slouží dobře.

16.11.2011 07:04
ověřen
Jana:15.11.2011 20:59

Jasně, posílala jsem maily, první cca. před týdnem, pak jsem to ještě přeposílala, volala jsem několikrát, ale telefon buď neberou nebo je vypnutý:-(

To jsou divný prodejci teda , no hlavně , že jsi neplatila dopředu , ale stejně to naštve !!!

To bud krachují nebo zkrachují . To přece není podnikání toto !! :-(

16.11.2011 10:15
ověřen
Tina:16.11.2011 07:04

To jsou divný prodejci teda , no hlavně , že jsi neplatila dopředu , ale stejně to naštve !!!

To bud krachují nebo zkrachují . To přece není podnikání toto !! :-(

Tak dnes mi konečně odepsali. Telefon sice neberou, ale aspoň něco. Snad už se to konečně někam pohne.:-)

14.01.2012 13:34
ověřen
Jana:16.11.2011 10:15

Tak dnes mi konečně odepsali. Telefon sice neberou, ale aspoň něco. Snad už se to konečně někam pohne.:-)

no, tak jááák????
14.01.2012 13:39
ověřen
Tina:14.01.2012 13:34

no, tak jááák????

Tak to, co mi došlo jako první várka, tak to jsem raději už nereklamovala, protože bych se nejspíš nedočkala ani peněz ani nového zboží. Naštěstí to nebylo nic hrozného, jen u toaletního stolku pro malou bylo poškrábané zrcadlo, ale jí to nevadí a stejně je to celkem malé, tak to za chvilku vyhodím na dvůr do jejího domečku a bude. Zbytek zboží po urgencích nakonec došel, ale jsem z nich fakt zklamaná, takže už tam nic neobjednám. Chápu, že před svátky toho měli všichni plné zuby, ale já jsem taky pracovala na internetové prodejně, byla jsem na to sama a přes to jsem se snažila vše rychle řešit.

14.01.2012 13:41
ověřen
Jana:14.01.2012 13:39

Tak to, co mi došlo jako první várka, tak to jsem raději už nereklamovala, protože bych se nejspíš nedočkala ani peněz ani nového zboží. Naštěstí to nebylo nic hrozného, jen u toaletního stolku pro malou bylo poškrábané zrcadlo, ale jí to nevadí a stejně je to celkem malé, tak to za chvilku vyhodím na dvůr do jejího domečku a bude. Zbytek zboží po urgencích nakonec došel, ale jsem z nich fakt zklamaná, takže už tam nic neobjednám. Chápu, že před svátky toho měli všichni plné zuby, ale já jsem taky pracovala na internetové prodejně, byla jsem na to sama a přes to jsem se snažila vše rychle řešit.

Jéé, tak to je blbé. To je mi líto:-( Napíšeš jim, že jsi byla nespokojená nebo to necháš plavat?

14.01.2012 13:44
ověřen
Tina:14.01.2012 13:41

Jéé, tak to je blbé. To je mi líto:-( Napíšeš jim, že jsi byla nespokojená nebo to necháš plavat?

Nechám to být. Stejně mám dojem, že ty maily tam nikdo nečte. No jejich smůla, kdybych byla spokojená, určitě bych tam nakoupila zase. Ale v dnešní době je těch obchodů tolik, že si určitě vyberu jiný.

14.01.2012 13:46
ověřen
Jana:14.01.2012 13:44

Nechám to být. Stejně mám dojem, že ty maily tam nikdo nečte. No jejich smůla, kdybych byla spokojená, určitě bych tam nakoupila zase. Ale v dnešní době je těch obchodů tolik, že si určitě vyberu jiný.

Je to hrozné jednání:-( Jistě, také to tak řeším...už NIKDY VÍCE A DĚLÁM JIM PO ZNÁMÝCH ŠPATNOU REKLAMU, at si na ně dávají pozor!!!!

14.01.2012 13:47
ověřen
Tina:14.01.2012 13:46

Je to hrozné jednání:-( Jistě, také to tak řeším...už NIKDY VÍCE A DĚLÁM JIM PO ZNÁMÝCH ŠPATNOU REKLAMU, at si na ně dávají pozor!!!!

Asi tak. Ještě bych třeba brala, kdyby mi aspoň na mail odepsali a omluvili se, že nestíhají, to přece zabere pár vteřin. Ale dělat mrtvýho brouka umím taky.

14.01.2012 14:38
ověřen
Jana:14.01.2012 13:47

Asi tak. Ještě bych třeba brala, kdyby mi aspoň na mail odepsali a omluvili se, že nestíhají, to přece zabere pár vteřin. Ale dělat mrtvýho brouka umím taky.

Špatní obchodníci..... Snad na to doplatí. To je jak s poštou, vědí, že nestíhají před Vánoci každý rok a je to čím dál horší s nimi. Co Ti mají dát na Vánoce dosneneš až po.... :-(((((

14.01.2012 18:59
ověřen
Tina:14.01.2012 14:38

Špatní obchodníci..... Snad na to doplatí. To je jak s poštou, vědí, že nestíhají před Vánoci každý rok a je to čím dál horší s nimi. Co Ti mají dát na Vánoce dosneneš až po.... :-(((((

No tak toto mě vytáčí maximálně. Všichni ostatní dopravci stíhají nomálně a ještě mi i zavolají, jen pošta má vždy problém. Nechápu, proč si nenajmou brigádníky, slevu žádnou nedostaneš, takže když toho mají tolik, tak musí i o hodně víc vydělat, takže by lidi navíc určitě měli z čeho zaplatit. Ale to je tím, že Pošta má stále jakýsi monopol.

14.01.2012 19:01
ověřen
Jana:14.01.2012 18:59

No tak toto mě vytáčí maximálně. Všichni ostatní dopravci stíhají nomálně a ještě mi i zavolají, jen pošta má vždy problém. Nechápu, proč si nenajmou brigádníky, slevu žádnou nedostaneš, takže když toho mají tolik, tak musí i o hodně víc vydělat, takže by lidi navíc určitě měli z čeho zaplatit. Ale to je tím, že Pošta má stále jakýsi monopol.

Přesně tak a když tam voláš at Ti ten balík pošlou ještě hned, tak musíš pipku trošku seřvat neb s Tebou mluví jak s krávou a to je slabé slovo!!! Hajzlovééé vyčůranííí!!!

14.01.2012 19:03
ověřen
Tina:14.01.2012 19:01

Přesně tak a když tam voláš at Ti ten balík pošlou ještě hned, tak musíš pipku trošku seřvat neb s Tebou mluví jak s krávou a to je slabé slovo!!! Hajzlovééé vyčůranííí!!!

No já už to neřeším, prostě vím, že poslední týden před vánoci už neobjednávám, nebo max. tam, kde to jde poslat jinou službou.

14.01.2012 19:05
ověřen
Jana:14.01.2012 19:03

No já už to neřeším, prostě vím, že poslední týden před vánoci už neobjednávám, nebo max. tam, kde to jde poslat jinou službou.

Já po min. Vánocích také ne, ale ono je s nimi soužení celoročně, minule jsem si musela podat záskokářku.... Taky vrchol!!!!

14.01.2012 19:08
ověřen
Tina:14.01.2012 19:05

Já po min. Vánocích také ne, ale ono je s nimi soužení celoročně, minule jsem si musela podat záskokářku.... Taky vrchol!!!!

No všechno je to o lidech, ale neochota tam je veliká. Ti, co mi vozí zboží nebo nosí dopisy, ti jsou už teď v pohodě, protože co jsem na mateřské, tak už mě tak nějak znají, ale když jsem byla něco řešit na poště, tak to bylo teda něco, neochota, vysloveně z člověka dělají vola...

14.01.2012 19:10
ověřen
Jana:14.01.2012 19:08

No všechno je to o lidech, ale neochota tam je veliká. Ti, co mi vozí zboží nebo nosí dopisy, ti jsou už teď v pohodě, protože co jsem na mateřské, tak už mě tak nějak znají, ale když jsem byla něco řešit na poště, tak to bylo teda něco, neochota, vysloveně z člověka dělají vola...

o neopírám, klučina co vozí balíky je zlatíčko... Vždy i vyběhne 6podlaží a když mu něco dám, tak děkuje až dolů. Je super a když nefungovalo auto otevírání dveří, tak jsem mu i házela klíče, ale jinak VRCHOLINEC!!!

14.01.2012 19:29
ověřen
Tina:14.01.2012 19:10

o neopírám, klučina co vozí balíky je zlatíčko... Vždy i vyběhne 6podlaží a když mu něco dám, tak děkuje až dolů. Je super a když nefungovalo auto otevírání dveří, tak jsem mu i házela klíče, ale jinak VRCHOLINEC!!!

No tady je to jasně vidět, Vždy záleží na lidech, jak se chovají.

14.01.2012 19:30
ověřen
Jana:14.01.2012 19:29

No tady je to jasně vidět, Vždy záleží na lidech, jak se chovají.

Ano, ano.... Ale kvůli jiným věcem jsem musela dělat velký bugrrrr:-(

17.01.2012 15:54
moderátorověřen

Tak jsme si objednali přes net kočárek a další 3 drobnosti. Včera to přivezli. Kočárek a 2 drobnosti. Na faktuře jsou však celkem 4 položky. Prostě máme jednu naúčtovanou a zaplacenou, ale nedorazila. Už jsem jim psala zpátky, ale zatím nereagujou. Nevím, jak se to bude řešit. Je to tvrzení proti tvrzení. My nemáme důkaz, že jsme to neobdrželi a oni nemaj důkaz, že to neposlali.

17.01.2012 16:13
ověřen
Dana:17.01.2012 15:54

Tak jsme si objednali přes net kočárek a další 3 drobnosti. Včera to přivezli. Kočárek a 2 drobnosti. Na faktuře jsou však celkem 4 položky. Prostě máme jednu naúčtovanou a zaplacenou, ale nedorazila. Už jsem jim psala zpátky, ale zatím nereagujou. Nevím, jak se to bude řešit. Je to tvrzení proti tvrzení. My nemáme důkaz, že jsme to neobdrželi a oni nemaj důkaz, že to neposlali.

Hmm, tohle je blbé.. oni řeknou, že jste si to měli rozbalit a zkontrolovat, ale to je nemožné. Solidní firma by vám to poslat měla..

Jednou se mi stalo, že jsem kupovala málé pískací kruh, dorazil / možná jsem ho třeba i já zničila / prasklý.. Neřešila jsem to neb jsem si myslela, že mě někam pošlou. Pak jsem si objednala od toho samého zase něco a napsala mu jen, at to zabalí lépe, že kruh dorazil prasklý. On se omluvil, že nemá tu samou barvu a přibalil i kruh. tomu se říká obchodník...

17.01.2012 16:42
ověřen
Dana:17.01.2012 15:54

Tak jsme si objednali přes net kočárek a další 3 drobnosti. Včera to přivezli. Kočárek a 2 drobnosti. Na faktuře jsou však celkem 4 položky. Prostě máme jednu naúčtovanou a zaplacenou, ale nedorazila. Už jsem jim psala zpátky, ale zatím nereagujou. Nevím, jak se to bude řešit. Je to tvrzení proti tvrzení. My nemáme důkaz, že jsme to neobdrželi a oni nemaj důkaz, že to neposlali.

Dani, já jsem to jednou taky zažila a v pohodě to doposlali, takže fakt záleží na firmě. Ono stačí, když se pak kouknou do skladových zásob a měl by jim tam jeden kus přebývat. Takže pokud to bude někdo solidní, tak myslím, že to dopošlou. Jinak dokazování by bylo asi složité, ne-li nemožné. Jedině mít nějakého svědka, který byl u rozbalení, ale kdo ví, jeslti by jste se něčeho domohli. Každopádně si myslím, že když je obchodník solidní, tak nestojí o negativní komentář nebo reklamu a snaží se to vyřešit.

17.01.2012 16:46
moderátorověřen
Jana:17.01.2012 16:42

Dani, já jsem to jednou taky zažila a v pohodě to doposlali, takže fakt záleží na firmě. Ono stačí, když se pak kouknou do skladových zásob a měl by jim tam jeden kus přebývat. Takže pokud to bude někdo solidní, tak myslím, že to dopošlou. Jinak dokazování by bylo asi složité, ne-li nemožné. Jedině mít nějakého svědka, který byl u rozbalení, ale kdo ví, jeslti by jste se něčeho domohli. Každopádně si myslím, že když je obchodník solidní, tak nestojí o negativní komentář nebo reklamu a snaží se to vyřešit.

To si taky říkáme. Pokud nechtějí negativní reklamu, postaví se k tomu čelem.

17.01.2012 16:47
moderátorověřen
Tina:17.01.2012 16:13

Hmm, tohle je blbé.. oni řeknou, že jste si to měli rozbalit a zkontrolovat, ale to je nemožné. Solidní firma by vám to poslat měla..

Jednou se mi stalo, že jsem kupovala málé pískací kruh, dorazil / možná jsem ho třeba i já zničila / prasklý.. Neřešila jsem to neb jsem si myslela, že mě někam pošlou. Pak jsem si objednala od toho samého zase něco a napsala mu jen, at to zabalí lépe, že kruh dorazil prasklý. On se omluvil, že nemá tu samou barvu a přibalil i kruh. tomu se říká obchodník...

JJ. Už vidím řidiče PPL, jak se mnou po zaplacení asi hodinu rozbaluje tři balíky a kontroluje, jestli tam je všechno :-D Na to nemá čas. Uvidíme, co bude dál.

17.01.2012 19:05
ověřen
Dana:17.01.2012 16:47

JJ. Už vidím řidiče PPL, jak se mnou po zaplacení asi hodinu rozbaluje tři balíky a kontroluje, jestli tam je všechno :-D Na to nemá čas. Uvidíme, co bude dál.

Tak dej pak vědět, docela by mě to zajímalo.

17.01.2012 19:15
ověřen

U nás je to tak 50% na 50% :-) něco tak a něco tak,někdy je levnější na netu než v kamenném obchodě a někdy naopak.

19.01.2012 15:50
moderátorověřen
Jana:17.01.2012 19:05

Tak dej pak vědět, docela by mě to zajímalo.

Tak to dneska dorazilo. Včera pravděpodobně posílali. Super.

19.01.2012 16:18
ověřen
Dana:19.01.2012 15:50

Tak to dneska dorazilo. Včera pravděpodobně posílali. Super.

To je dobře:-)
19.01.2012 19:58
ověřen
Dana:19.01.2012 15:50

Tak to dneska dorazilo. Včera pravděpodobně posílali. Super.

No super, takže solidní prodejce.
19.01.2012 20:00
moderátorověřen
Jana:19.01.2012 19:58

No super, takže solidní prodejce.

Akorát u toho zapomněli komunikovat. Byli jsme na procházce a najedou u nás bylo PPL. Nikdo nám nic nenapsal, nezavolal ani neřekl. Prostě tady máte balík. Na mail nereagovali.

19.01.2012 20:01
ověřen
Dana:19.01.2012 20:00

Akorát u toho zapomněli komunikovat. Byli jsme na procházce a najedou u nás bylo PPL. Nikdo nám nic nenapsal, nezavolal ani neřekl. Prostě tady máte balík. Na mail nereagovali.

Tak ne že bych je chtěla omlouvat, ale mail se docela lehko ztratí. Spíš se divím, že nevolalo PPL, ti mi volají vždycky, že mi vezou balík. Ale tak hlavně, že to poslali a to dost rychle.

19.01.2012 20:01
ověřen
Dana:19.01.2012 20:00

Akorát u toho zapomněli komunikovat. Byli jsme na procházce a najedou u nás bylo PPL. Nikdo nám nic nenapsal, nezavolal ani neřekl. Prostě tady máte balík. Na mail nereagovali.

Aha, to je tedy také blbé. Normálně se PPL hlásí dopředu!!! To nevím, co je to za chování:-(

19.01.2012 20:49
ověřen
Dana:19.01.2012 20:00

Akorát u toho zapomněli komunikovat. Byli jsme na procházce a najedou u nás bylo PPL. Nikdo nám nic nenapsal, nezavolal ani neřekl. Prostě tady máte balík. Na mail nereagovali.

No tak to je nic moc. Mě pokaždé PPL naštěstí zavolala. Ale tohle je nefér.

31.01.2019 12:31
Jana | 15.11.2011 16:41

Ahoj holky, kde raději nakupujete? Já jsem loni řešila skoro všechny dárky přes net, letos je to zatím tak půl na půl. Ale teď jsem objednávala něco malé, došla půlka a ještě potřebuju něco vyreklamovat. Psala jsem maily, neodpovídají. Volala jsem, neberou telefony:-( Už začínám být docela naštvaná. Jak by jste to řešily? Naštěstí jsem neplatila dopředu, takže to, co nedošlo, zaplacené nemám, ale tu reklamaci snad ani nevyřídím:-(

Já jsem vždycky byla co se týče nákupů přes internet skeptická, teď už teda nakupuju taky všechno online, ale co se týče elektroniky, tak se snažím nenakupovat v nějakých noname obchodech, aby se mi jen tam nevysmáli.

Chtěla bych si tady postěžovat na TS Bohemia, u kterých jsem si koupila notebook. Po pár týdnech používání najednou černá obrazovka a nic. Tímhle způsobem jsem to reklamovala 3x a potřetí jsem jim řekla, že chci zpátky peníze, že už mě to nebaví. Řekli mi, že mi nemůžou vrátit peníze, ale že to mám opravené. No po třech dnech se stalo to samé!

Takže jsem jim volala a psala email - na mail ani neodpověděli. Tak už jsem si říkala, že jsem utratila 15 tis. úplně zbytečně. Naštěstí bratr našel tuhle společnost www.vasenaroky.cz a zkusili jsme si to zadat, protože nic předem nechtěli. Minulý týden přišly peníze - jen si z toho odečetli provizi.

Úplně poprvé jsem něco takhle řešila přes nějaké společnosti, ale jsem ráda, že vám můžu předat nějakou radu, jak vyzrát na šmejdy! :-D

© 2007-2019 Maminet.cz, všechna práva vyhrazena, veškeré informace zde uvedené jsou bez záruk